March 16, 2011

JAMBAN



bila terbaca perkataan ni mesti korang fikir buang air kecil @ buang air besar @ berdua-duaan...ops! eh, betul ke? haha

pernah tak barang korang tjatuh dalam lubang jamban? kompem ada punyaaa.... sebab aku pernah. takkan korang tak pernah kot. haha

baru ni ada 1 barang aku terjatuh dalam lubang jamban. baru lepas buang air besar kot~ aduuu... 10 kali aku pikir nak amek ke tak. dah la tak flush lagi. lubang dah la dalam. siap suluh2 lagi dgn lampu handpon aku. aku bertekad nak amek jugak barang aku tuh. barang aku tu kunci moto skali rodtax. kalau tak amek, memang aku tak balik umah r...

tarik nafas panjang2....baca bismillah (dalam toilet pulak tu.tak leh blah).....sing sing lengan baju..... selup laaa....full hand dalam lubang! urghh. layan. nasib baik sampai. betul2 hujung jari. dengan ada nya rodtax, aku dapat semula kunci aku tu. sebab rodtax tu macam terapung siket.

ahhh..lantak la korang nak kate ape. pengotor ke jijik ke.....janji aku dapat balik kunci moto aku. i luv my motor..muah3. haha

No comments:

Post a Comment