February 8, 2011

ARTIS

cerita aku kali ini tak la best sgt. cuma mahu share pendapat dan luahan. cewahh..

aku sering terfikir, kenapa remaja sekarang ramai ke arah nak jd artis. dah xde keje sangat ke kt malaysia ni? takkan semata-mata nak tunjuk bakat dan muka yg hensem cun melecun?

aku tgk peminat terlalu mengagung-agung sgt si artis. tak semua peminat macam 2. segelintir. contoh macam konsert AJL. peminat yg terlalu obses melompat-lompat macam beruk. da macam ape ntah. relax sudah. kalau melompat-lompat ape yg ko dapat?kalau dapat duit xpe la jgak kan.

haa...lagi satu..sape tengok citer NUR KASIH?kompem tgk  punya kan..... aku pon tgk jgk..memang best giler citer tu. org baik2 je. pakai tudung dan tutup aurat dgn sempurna. mmg tabik spring aku bg. scara jujur aku jatuh hati kt pelakon tiz zakiah tuu.. bukan saja cantik malah jaga aurat beb. susah cari org mcm 2. tapi aku terkilan la. xtaw pulak yg pelakon semua 2 BERLAKON je. aku tertipu!!




kan bagus kalau berlakon watak baik pastu kt luar lokasi lakonan pun baik jgk. lagi aku suka.. hahaha

kt malaysia ni pon da byk siaran hiburan. mcm MENTOR, AF, IDOLA kecil, 1 in a million, banyak siot. siaran2 tu boleh mengundang orang yg ada BAKAT nk mencuba. dapat DUIT la wey....silap2 leh jd JUTAWAN macam mawi..sapa xmau kan~ oleh sebab demikian, orang yg kurang berbakat pon mesti mahu cuba kot2 dapat luck. asal muka hensem+cun kira cukup syarat la..

hmmmmm... aku pon xtaw nak kata apa... budak2 skrg pon makin teruk..kalau fikir buat sakit kepala jgk kadang2.. so kena terima lah hakikat dunia ini... jgn diri ini jd orang yg tak ketahuan hala sudah lah....... ameen~

2 comments:

  1. bagi aku drpd sokong artis yg hipokrit ni baik layan butterfingers ja, sekurang2nya depa tak hipokrit, n menyampaikan sesuatu yg ada faedah, walaupun crowd dia kdg2 cam haram jadah..hehehe...

    ReplyDelete
  2. aku pon turut tertipu dengan nurkasih

    ReplyDelete